Yahoo kolmanda kvartali käive ja kasum valmistasid üleüldise pettumuse.
- Yahoo peakontor. Foto: EPA
Koos tulemustega teatas firma ka sõlmitud kokkuleppest, mille kohaselt varustab
Google Yahood otsingu reklaamidega nii arvutites kui ka mobiiliplatvormidel. Samal ajal valib Yahoo, millised otsingu päringud saata Google’ile.
Google tasub
Yahoole teatud protsendi käibest, mis saadakse Yahoos kuvatavatelt reklaamidelt. Yahoo tasub samal ajal Google’ile kokkulepitud tasud otsingute pealt.
Septembris lõppenud kvartalis kasvas Yahoo käive 1,226 miljardile dollarile võrreldes 1,148 miljardiga aasta eest. Thomson Reutersi küsitletud analüütikud ootasid aga tulemuseks 1,256 miljardit dollarit.
Yahoo kasum oli kolmandas kvartalis 76 miljonit dollarit, mis teeb 8 senti aktsia kohta. Mullu samal ajal oli kasum aga 6,77 miljardit dollarit ehk 6,7 dollarit aktsia kohta. Toona tõstis kasumi nii kõrgeks Hiina e-kaubandusfirma
Alibaba aktsiate IPO.
Korrigeerituna oli Yahoo kasum viimases kvartalis 15 senti aktsia kohta, mis jäi allapoole analüütikute oodatud 17 senti.
Yahoo aktsia hind on tänavu kukkunud juba 35%. Eile sulgus see 2% all, 32,83 dollaril.
Seotud lood
Internetihiiglase Yahoo parimad aastad võivad olla möödas ning seetõttu tasuks vältida ettevõttesse investeerimist.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.